View unanswered posts | View active topics It is currently Mon Sep 25, 2017 1:14 am



Reply to topic  [ 203 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next
 GA Roleplaying Thread. 
Author Message
Derailer of Everything
User avatar

Location: Android Hell
Post GA Roleplaying Thread.
I will be DMing this time, and I DO need the standard amount of exp between level ups...

_________________
Never gonna give you up


Tue Aug 30, 2011 11:36 pm
Profile
Derailer of Everything
User avatar

Location: Android Hell
Post Re: GA Roleplaying Thread.
Let it be known, I will allow almost anything, as long as you explain HOW you intend to do it...I intend to have any and all npcs react to you based on reputation you have with them...and previous encounters...like if you loot the bar, don't expect the bartender not to call the police as soon as you come back...if you do something serious enough, or enough minor crimes, the king may send the army after you...

_________________
Never gonna give you up


Tue Aug 30, 2011 11:41 pm
Profile
Derailer of Everything
User avatar

Location: Android Hell
Post Re: GA Roleplaying Thread.
(Like in all rpgs) You start in a bar..., everything is made of chrome.

_________________
Never gonna give you up


Wed Aug 31, 2011 1:44 am
Profile
Derailer of Everything
User avatar

Location: Android Hell
Post Re: GA Roleplaying Thread.
At the moment, you are sitting in a chair, you haven't ordered anything yet, and some of the patrons are standing on one of the tables, singing...

_________________
Never gonna give you up


Wed Aug 31, 2011 1:47 am
Profile
Yeah.
User avatar
Post Re: GA Roleplaying Thread.
( I gotta go sleep IRL, it's way past midnight and I didn't get much sleep.)
(Btw, in which planet are we? What is allowed and what is not allowed?)

_________________
Image


Wed Aug 31, 2011 1:55 am
Profile
Derailer of Everything
User avatar

Location: Android Hell
Post Re: GA Roleplaying Thread.
Which planet...hm...lets go with that one that was a popular tourist destination...the one that
Spoiler:

as I said before, you can do pretty much anything, as long as it doesn't require magic you haven't learned, or defy physics in ways you can't yet defy them in...
You have complete freedom of actions, up to and including userping the king, hijacking the white moon, attacking the black moon with it and fusing them, then waging war on the val-fasq, userpign THEIR leader, stealing the shadow moon, breaking into the NEUE universe, and stealing all THEIR moons, combining them, then absorbing the monstrosity into your physical form to become so powerful that you break the space time continuum, and waging war on dieties if you feel like it...now, succeeding would be difficult, as it would require enough power to defeat the rest of existance, but if you feel like it, and can pull it off...hell you can find chuck norris and challenge him to a showdown if you want...just figure out how, or gain enough power to do so...

_________________
Never gonna give you up


Wed Aug 31, 2011 2:03 am
Profile
Yeah.
User avatar
Post Re: GA Roleplaying Thread.
*I ask at the bartender if there are any news worth noting.*

(Note that my character doesn't have the age for drinking alcohol.)
(Also, what time is it right now?)

_________________
Image


Wed Aug 31, 2011 3:12 pm
Profile
The Forums Eternal Troll
User avatar

Location: Your Mind, your MIIIIIND
Post Re: GA Roleplaying Thread.
*I leave the BAR*
Goddamn military

_________________
MY shit is wrecked
Image


Wed Aug 31, 2011 4:52 pm
Profile
Yeah.
User avatar
Post Re: GA Roleplaying Thread.
(Which military?)

_________________
Image


Wed Aug 31, 2011 5:01 pm
Profile
The Forums Eternal Troll
User avatar

Location: Your Mind, your MIIIIIND
Post Re: GA Roleplaying Thread.
Transbaal. I reccomend you don't speak to me......the military might attack you for associating with a war criminal.

_________________
MY shit is wrecked
Image


Wed Aug 31, 2011 5:20 pm
Profile
Derailer of Everything
User avatar

Location: Android Hell
Post Re: GA Roleplaying Thread.
Buliel wrote:
*I ask at the bartender if there are any news worth noting.*

(Note that my character doesn't have the age for drinking alcohol.)
(Also, what time is it right now?)

Edward (bartender): "I hear there is an escaped criminal on the loose, and that there is treasure on planet Ithon..."
(Time: Noon).

_________________
Never gonna give you up


Wed Aug 31, 2011 7:49 pm
Profile
Yeah.
User avatar
Post Re: GA Roleplaying Thread.
"Hmm, an escaped criminal, eh? What does he look like?"

(Too bad he doesn't have an emblem frame to go to that planet yet.)

_________________
Image


Wed Aug 31, 2011 8:25 pm
Profile
The Forums Eternal Troll
User avatar

Location: Your Mind, your MIIIIIND
Post Re: GA Roleplaying Thread.
*Under Breath* "SHIT"
*Sprints out of bar*
"Sub-System: 29, ENGAGE!!!!
Black Rapture, Engine Systems Engage, Set Velocity: Maximum, Set Course: Ithon!"

_________________
MY shit is wrecked
Image


Wed Aug 31, 2011 8:35 pm
Profile
Derailer of Everything
User avatar

Location: Android Hell
Post Re: GA Roleplaying Thread.
Buliel wrote:
"Hmm, an escaped criminal, eh? What does he look like?"

(Too bad he doesn't have an emblem frame to go to that planet yet.)

"Well, I haven't gotten any details yet, but I heard the military is after him...Apparently he is pretty dangerous, and there is a bounty...I heard there is a sale on interplanetary transport ships over at Greg's...that store is right down the street."

*The drunk patrons stop singing and sit down...*

_________________
Never gonna give you up


Wed Aug 31, 2011 9:29 pm
Profile
The Forums Eternal Troll
User avatar

Location: Your Mind, your MIIIIIND
Post Re: GA Roleplaying Thread.
GOOOO.
*Fires a missile into the Bar*

_________________
MY shit is wrecked
Image


Wed Aug 31, 2011 10:09 pm
Profile
Yeah.
User avatar
Post Re: GA Roleplaying Thread.
*Moves away from where the missile will explode and ducks*

(Quickness and high dex sure helps here.)

_________________
Image


Wed Aug 31, 2011 10:11 pm
Profile
The Forums Eternal Troll
User avatar

Location: Your Mind, your MIIIIIND
Post Re: GA Roleplaying Thread.
*Flies to Ithor*

_________________
MY shit is wrecked
Image


Wed Aug 31, 2011 10:16 pm
Profile
Yeah.
User avatar
Post Re: GA Roleplaying Thread.
(Are you sure you got the correct alignment? :o)

_________________
Image


Wed Aug 31, 2011 10:18 pm
Profile
Derailer of Everything
User avatar

Location: Android Hell
Post Re: GA Roleplaying Thread.
Lester Killderros wrote:
GOOOO.
*Fires a missile into the Bar*

The entire bar grows a coat of blast armor, and all entrances seal with the stuff, alarms go off, and anti aircraft guns appear, and start shooting...the sounds of explosives, and the alarms attract the attention of the military, who fly at you with ships, and start shooting...
*Edward's opinion of you has lowered...LARGELY*

_________________
Never gonna give you up


Wed Aug 31, 2011 11:44 pm
Profile
Yeah.
User avatar
Post Re: GA Roleplaying Thread.
"What kind of loser would try to attack a bar?"

_________________
Image


Wed Aug 31, 2011 11:52 pm
Profile
The Forums Eternal Troll
User avatar

Location: Your Mind, your MIIIIIND
Post Re: GA Roleplaying Thread.
Sub-system 120
Celestial Cleaver
Engage

_________________
MY shit is wrecked
Image


Thu Sep 01, 2011 12:39 am
Profile
Derailer of Everything
User avatar

Location: Android Hell
Post Re: GA Roleplaying Thread.
Um, Lester, shooting missles at a bar is not a good action...your seriously asking for an alignment change...

And the military now knows where you are, and are in hot pursuit...*They begin firing howitzers...you can see battleships in the distance*

_________________
Never gonna give you up


Thu Sep 01, 2011 12:41 am
Profile
The Forums Eternal Troll
User avatar

Location: Your Mind, your MIIIIIND
Post Re: GA Roleplaying Thread.
Celestial Cleaver:
class: sub-system
Effect: rend in timespace allowing rapid transport

And Ithos is a rebel base world. Can't have any Traansbaal dogs sniffing out my menn

_________________
MY shit is wrecked
Image


Thu Sep 01, 2011 12:48 am
Profile
Yeah.
User avatar
Post Re: GA Roleplaying Thread.
(Well, does my character know the distance between Ithon and this planet? It might be good to know to be able to avoid problems with possible enemies.)

_________________
Image


Thu Sep 01, 2011 7:58 pm
Profile
The Forums Eternal Troll
User avatar

Location: Your Mind, your MIIIIIND
Post Re: GA Roleplaying Thread.
460,000 Transbaal Light years......give or take 30.

_________________
MY shit is wrecked
Image


Thu Sep 01, 2011 8:28 pm
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 203 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.